Fifa 14 Gamespot Nick Channon interjú a nextgen változatról

Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Könyvjelző és megosztás
A producer több fő dolgot említett, ami meghatározza az új konzolokra készített FIFA-t.
Elsőnek természetesen az Ignite motort említette, majd pedig a Living Worlds, Human intelligence és a True player motion fejlesztéseket, amelyek csak a FIFA nextgen változatán lesznek elérhetők. Elsőnek nézzük a Living Worlds, mi is ez. A stadionok első ízben a FIFA történetében 3D szurkolótáborral fognak rendelkezni, teljesen új kamera módokat és egy visszajátszási rendszert is kapunk. Egy gameplay videóban bemutatja, hogy mostantól az AI kerülni fogja az ütközéseket is. A következő példában azt látjuk, hogy milyen módon fog reagálni az AI a lehetséges ütközésekre, erre is látunk példát. Az Ignite motornak köszönhető nagy újítás, szintén gameplay-n keresztül bemutatva, hogy a támadó elé be fog tudni lépni a védő, így egyszerűen a védő helyezkedésével, a szerelés gomb lenyomása nélkül tudunk labdát szerezni.
Még nagyobb változás az új motornak köszönhetően, hogy az eddigi két játékos helyett most már négy is küzdhet a labdáért egyszerre. Több új fejelési animáció is be tudott kerülni a játékba, amire eddig nem volt lehetőség. A fejelésnél újdonság lesz a fineszes fejelés lehetősége is.

A producer azt is elmondja, hogy természetesen, ha beraknak egy új elemet, ami mondjuk a kapus lehetőségeit csorbíthatja, például most a fejelés, akkor igyekeznek a kapus képességeken is javítani, hogy ne csússzon el támadás és a védekezési lehetőségek aránya. Amit egyébként az interjúban a játékból láthatunk természetesen nem a végleges verziót tartalmazza, hanem egy kb. 65%-os készültségi szintű változatot.

A karrier módban olyan újdonságok nem lesznek, amelyeket a hagyományos konzolokon ne érhetnénk el. Nagy változások lesznek a labda mozgásával kapcsolatban is a rendszer sokkal jobban figyelembe veszi majd például az adott szituációt, példának erre egy Xavi-Messi passzt hozott fel, ahol mivel indítást kap Xavi ezért nem lekezeli, hanem átlépi a labdát. Ezzel nem fog megtörni a támadás lendülete, hiszen a labdaátvétellel lassulna a játék. Ez az új fejlesztés szintén csak a nextgen konzolokon lesz elérhető. Ezen kívül rengeteg új passz-labdaátvételi animációt is kapnak a nextgenes konzolra beruházók. Mutatnak egy példát, hogy a mellkason levett labdával is l elehet majd rázni a védőt.

A lövési rendszert teljesen átalakították az animációkban lehet látni, hogy most már kevésbé lineáris a labda mozgása. A producer új ligákról, csapatok bekerüléséről nem tudott még semmit sem mondani, ugyanúgy ahogy az új online dolgokról sem.

Összességében elmondható, hogy a legfontosabb változás az új konzolok esetében egyelőre a gameplay-ben várható.




  Kapcsolódó fórumok    
  Kapcsolódó galériák    
  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

FIFA 14

megjelenés:

2013. szeptember 26.

fejlesztő:

EA Canada

kiadó:

EA Sports

Web Fórum Teszt
Galéria Demó Patch
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok


Közösségi média

@Fifahungary követése

Instagram

@Fifahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

#FIFAHungaryVideo

Iratkozz fel YouTube csatornánkra!

A hónap legnépszerűbb hírei

Hírlevél

Ne maradj le az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre a heti összefoglalókért.
Feliratkozom a fifahungary.hu hírlevelére!