FIFA 13 Hivatalos termékleírás és képek

Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Könyvjelző és megosztás
Az EA Sports újabb képeket adott ki a játékból és megjött a hivatalos termékleírás is. Mivel a hivatalos cuccról van szó, ezért lehet hogy kicsit marketingesebb lesz a megszokottnál.
Lássuk tehát a hivatalos infókat. A FIFA 13 elhozza nekünk az igazi foci drámáját és a kiszámíthatatlanságát.
Öt új játék változtató fejlesztés forradalmasítani fogja a mesterséges intelligenciát, cselezést, labdakezelést, fizikai játékot és egy igazi küzdelem lesz majd a pályán a labdabirtoklásáért. Szabadságot és kreativitást biztosít a támadásban, így elhozza nekünk az igazi foci drámáját és a kiszámíthatatlanságát.

 A teljesen új támadási intelligencia , minden eddiginél pontosabb mesterséges intelligenciát biztosít a játékosoknak. A játékosok képesek lesznek felmérni a rendelkezésükre álló teret, keményebben és okosabban fognak védekezni és két lépéssel előbbre gondolkodnak majd.

Minden labdaérintés számítani fog a legátfogóbb és intuitív cselezési rendszernek köszönhetően, amelyet valaha a FIFA franchise használt. Lionel Messitől a világ legjobb focistájától inspirálva a komplett cselezés lehetővé teszi a játékosoknak, hogy finom trükkel és 360 fokos mozgási szabadsággal szembenézzenek ellenfelükkel, így sokkal kreatívabb és veszélyesebb lesz az egy-egy elleni játék. 

A FIFA 13 első érintéses irányítás átalakítja a játékosok labdakezelését, szinte lehetetlenné teszi a tökéletes labdaátvételt, több lehetőséget biztosítva a védőknek, hogy visszaszerezzék a labdát.

A második generációs fizikai motor (Impact engine) nem csak az ütközéseket és a labdanélküli csatákat befolyásolja majd. A védők lökni és húzni tudnak majd a pozícióért, felhasználva méretüket és erejüket arra, hogy az ellenfelet minél rosszabb labdaátvételre és rossz döntésre kényszerítsék.

A FIFA 13 taktikai szabadrúgás lehetővé teszi, hogy veszélyes és kiszámíthatatlan kombinációkat alakítsunk ki. Három játékost is használhatunk a szabadrúgásnál, beijesztéssel és több passz opcióval.

A FIFA 13 a franchise történetében minden eddiginél több és részletesebb játékváltoztatást tartalmaz. A különböző részletek az elkövetkező hónapokban jönnek majd.

Kulcs funkciók:

Támadó intelligencia: A teljesen új helyezkedési rendszer miatt a játékosok jobban értékelik az adott szituációkat és előnyösebben helyezkednek a jobb támadójáték érdekében.  A játékosok keményebben és okosabban igyekeznek átjutni a védelmen, olyan játékokat választva, amellyel a védők pozíciót veszítenek és passzolási lehetőség adódik a csapattársaknak. Ezen felül a játékosok labda nélküli gondolkodása is fejlődik, két lépéssel előbbre gondolkodnak majd a támadójáték során.

Komplett cselezés: Minden labdaérintés számít a labda kezelése során. A védőket sokkal nagyobb szabadsággal lehet majd leküzdeni. A játékosok sokkal robbanékonyabban gyorsítanak majd a labdával és 360 fokos szögben tudnak majd finom mozdulatokkal cselezni, védeni a labdát, vagy egyszerűen csak tartani a pozíciót.

FIFA 13 első érintéses irányítás: Az új rendszer lehetetlenné teszi a tökéletes labdakezelést, mert bizonytalanabbá teszi a rosszabb passzok átvételét. A nehezebb passzokat, nehezebben lehet majd kontrollálni, így a védők sokkal könnyebben vehetik majd el a labdát. Az olyan tényezők, mint a védők közelsége, a labda röppályája és a labda sebessége, mind befolyással lesznek a játékos sikerességében. A jobb játékosok magabiztosabban veszik le a labdát vagy fognak pozíciót. A több hibalehetőség jobb egyensúlyt biztosít majd a támadó és a védőjáték között.

Player Impact Engine: A díjnyertes fizikai motor második generációja nem csak az ütközéseket és a labdanélküli csatákat befolyásolja majd. A védők lökni és húzni tudnak majd a pozícióért, felhasználva méretüket és erejüket arra, hogy az ellenfelet minél rosszabb labdaátvételre és rossz döntésre kényszerítsék.

FIFA 13 taktikai szabadrúgás: Veszélyes és kiszámíthatatlan kombinációkat alakíthatunk ki. Három játékost is használhatunk a szabadrúgásnál, beijesztéssel és több passz opcióval. A védők több játékost állíthatnak a sorfalba vagy kirepülő játékost küldhetnek a lövés blokkolására.

Új Passzok: Két új passzolási lehetőség lesz, egyrészt passzolhatunk a kinyújtott védőlábak felett, másrészt használhatunk egy alacsonyabb ívű passzt is.

FIFA 13 alapok: Finomítottak az alap elemeken is, ami a játékélményt sokkal realisztikusabbá teszi. A játékvezetők jobb döntéseket hoznak majd a piros és sárga lapoknál. A Taktikai védekezésen is javítottak, de lesznek új animációk is, 180 fokos lövés illetve gólörömök is.

A FIFA 13-ban több mint 500 licenszelt klub és 15.000 játékos lesz.

Platformok:    PLAYSTATION®3 /Xbox 360®/PC
Online játékosok száma:    1-22
Nem online játékosok száma:    1-7 (PS3); 1-4 (Xbox 360); 1-5 (PC)
PC ajánlott rendszerkövetelmény:  CPU kétmagos processzor (Core duo 2 vagy job). Intel Core2Duo @ 2.4Ghz Windows XP / Windows Vista / Windows 7. 2 Gigabyte memória. DirectX® 9.0c kompatibilis  3D támogatott  256 MB-os videó kártya (Shader Model 3.0 minimum). ATI RADEON HD 2900. NVIDIA GEFORCE 8800 GT

Végül pedig az új képek:























  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások9  

pite2000

2012-05-17 08:44:06 [9]

Hát 100%-ig realisztikus focijátékot ne várjatok, mert az nem is lenne jó. Gondoljatok bele: egy focimeccs 90 perc, a fifában 10-12 perc. Most ha teljesen reális lenne minden, akkor a meccsek 85-90%-a 0-0ával érne véget, egy kicsit a játékban több dolognak kell bejönnie mint a valóságban, egy kicsit jobban kell kezelni a labdát, egy kicsit jobban passzolnak, nagyobb százalékkal lövik be a helyzeteket, stb... de ez így jó szerintem.

babo410

2012-05-16 22:34:42 [8]

Morpheusm szerintem pont, hogy nem tapad a labda mindenkihez. Sőt sokszor megy ellenfélhez. Ez volt a rossz benne. De meglátjuk milyen lesz. Mert elsőre érdekesen hangzik. Nehéz lesz a játék az biztos!

Benito94

2012-05-16 13:54:04 [7]

Azért pár dolgot grafikailag is fejleszthetnének meg pár dolgot berakhatnának. A kupa győzelemkor az öröm nagyon monoton, lehetne díjátadó vagy valami mert ez így kevés.

morpheusm

2012-05-16 11:52:57 [6]

babo410: Jó lesz az. Kicsit már unalmas volt, hogy álladóan tapad a a labda mindenkihez. A realitásnak jót fog tenni. A szerintem érdekesebb az a User és AI egyensúly. Ne legyen az, hogy én a jobb játékosaimmal 10-ből 6x tudom levenni a labdát, a gyengébb de gépi ellenfél meg 10-ből 8x.rnrnDavidVilla21: A második játékosfelsorolásodról csak annyit, hogy Neymaron kívül mindenki az idei szezon felfedezettje...

pite2000

2012-05-16 10:35:56 [5]

babo410: Én örülök ennek az új labdakezelésnek. Eddig a labdakezelés semmilyen kihívást nem nyújtott, a gép magától kezelte a labdát, oké néha rosszul de az a véletlennek köszönhető, neked nem kellett semmit tenned. Nem tudnak pontos passzt adni?? Hát háttal olyan kamupasszokat adnak egymásnak a játékosaim hogy vicc, a passzolási rendszer sem a legjobb, elég könnyű passzolni. Xbox360-on játszom.

DavidVilla21

2012-05-15 20:33:46 [4]

babo410: azért nincsenek benne az általad leírt játékosok arcai mert 2011 tél és 2012-es igazolások...a Juve pedig a FIFA 11-ben kapott speckó arcokat és nyílván ott sem mindenki...am ez a bajom nekem is a MU-val...Evans,Smalling,Jones,Valencia,Welbeck,Cleverley,De Gea,Rafael,Fabio,Anderson (normálisabb arc)....remélem a FIFA 13-ban már benne lesznek mert rohadt zavaró hogy egy Vancouver Whitecaps játékos arca élethű a nagyobb sztároké és tehetségeké pedig fos...Neymar,Hazard,Ganso,Jordi Alba,Banega,Salvio,Gaitan,Lodeiro...

babo410

2012-05-15 18:28:04 [3]

Remélem majd új arcokat is csinálnak végre a játékba. Mert pl az egyik legnagyobb klub, a juventus arcait mindig csak félig csinálják meg. Giaccherini, Estuigaribia, Vidal, Vucininic, Lichtsteiner, Storari, Matri, Krasic, Elia, Pepe, Ziegler, Sörensen, Marrone. 13 játékos, vagyis a keret fele nincs megcsinálva. Miért nem lehet a teljes keretet megcsinálni, ha már néhány játékos megvan?

babo410

2012-05-15 18:18:14 [2]

Ja meg ez: A védők lökni és húzni is tudnak majd. Mintha most nem ezt csinálnák. Túl köze érek valakihez, akkor ráakaszkodik, és csak kapaszkodik bele, és elkiséri, míg gólt nem lő. Érdekes lesz a FIFA 13. Nagyon várom már.

babo410

2012-05-15 18:15:52 [1]

Nagyon jó! De ez kicsit érdekesnAz új rendszer lehetetlenné teszi a tökéletes labdakezelést, mert bizonytalanabbá teszi a rosszabb passzok átvételét. A nehezebb passzokat, nehezebben lehet majd kontrollálni, így a védők sokkal könnyebben vehetik majd el a labdát. Az olyan tényezők, mint a védők közelsége, a labda röppályája és a labda sebessége, mind befolyással lesznek a játékos sikerességében. A jobb játékosok magabiztosabban veszik le a labdát vagy fognak pozíciót. A több hibalehetőség jobb egyensúlyt biztosít majd a támadó és a védőjáték között. rnVagyis ha nem hajszálpontosan oda passzolja a társam a labdát a lábam elé, és nem üresben vagyok, akkor elveszik a lasztit. Nagyon jó, mert így is nehéz tökéletes passzt adni, meg sokszor elpattan rólam a passz. De ez az újítás szinte lehetetlenné teszi a passzolást. Kíváncsi leszek erre. Remélem nem cseszik szét a játékot. Mert egyenlőre nagyon úgy hangzik, hogy szinte nem lehet majd csapattársnak passzolni, és elveszik majd állandóan. Jó lenne, ha erről lenne minél előbb valami bemutató videó, mert így nagyon nem hangzik jól!

Adatlap

Fifa 13

megjelenés:

2012. szeptember 28.

fejlesztő:

EA Sports

kiadó:

Electronic Arts

Web Fórum Teszt
Galéria Demó Patch
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok


Közösségi média

@Fifahungary követése

Instagram

@Fifahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

#FIFAHungaryVideo

Iratkozz fel YouTube csatornánkra!

A hónap legnépszerűbb hírei

Hírlevél

Ne maradj le az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre a heti összefoglalókért.
Feliratkozom a fifahungary.hu hírlevelére!