Fifa 13 Wii U irányítási információk

Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Könyvjelző és megosztás
A FIFA játékosok körében kevésbé elterjedt ez a platform, de mindenképpen érdekesnek ígérkezik, hogy milyen módon oldják meg az irányítást az EA Sports fejlesztői.
6 fontos területet érint az érintőképernyős irányítás az alábbiakban részletesen ki is fejtem, hogy mi lesz ez.

1. Érintőképernyős szerelés
A FIFA 13 nagyon egyszerűvé teszi a játékosoknak a védőjátékosok váltását, ugyanis nem kell mást tenniük, mint megérinteni az kívánt játékost a képernyőn. Védekezésben elég lesz kijelölni a támadó játékost, majd még egy érintéssel az őrizni kívánt támadójátékost is kiválaszthatjuk.  Más platformok esetében a védekező játékosok közötti váltás automatikus, ez az új fajta megoldás sokkal nagyobb szabadságot biztosít.

2. Érintőképernyős passzolás
Azt már tudjuk, hogy a védekezésben hogyan lehet használni majd az érintőképernyőt, de lássuk mi van akkor ha már nálunk van a labda. Természetesen a passzolást is az érintőképernyő segítségével oldották meg, ami a gyakorlatban úgy valósul meg, hogy azt a közel vagy távol álló csapattagot kell megérinteni a képernyőn, akinek szeretnénk továbbítani a labdát.

3. Érintőképernyős kapura lövések
Az érintőképernyő segítségével egészen pontosan meg lehet majd határozni, hogy pontosan hova is akarsz rálövést elhelyezni. A konzol megrázásával vagy az L3 gomb lenyomásával előhozol egy képernyőt, amin pontosan ki tudod jelölni egy érintéssel, hogy hova is menjen a rálövés. Ezzel a megoldással sokkal pontosabb kapura lövésekre lesz lehetőséged, mint a hagyományos irányítások esetében.

4. Manager képernyő
Bárki, aki a focit követi tudja, hogy milyen fontosak a különböző statisztikák. A TV közvetítésekben megtudhatjuk a labdabirtoklást, a gólpasszokat, a kapura lövéseket, míg a menedzserek a Prozone statisztikákat használják arra, hogy megtudják a játékosaik teljesítményét.  A FIFA 13 minden eddiginél könnyen kezelhetőbb statisztikai analízist tesz lehetővé a Wii U-n. Elég egyszerűen megérinteni a játékost a kijelzőn és teljes statisztikát kapunk.

5. Új szabadrúgás és tizenegyes lövő rendszer
Természetesen a szabadrúgásokat is az érintőképernyővel lehet  majd elvégezni. A kivitelezés nem lesz túl egyszerű ugyanis  fel kell emelnünk fejmagasságba a gamepadet a célzáshoz, majd beállíthatjuk a labda ívét és a lövés erősségét is.

6. Menedzselés a gamepadon
A statisztikákhoz hasonlóan a menedzser módban vagy a szimpla meccsnél a taktikákat is az érintőképernyőn keresztül tudjuk majd állítani, de lehetőség lesz a meccs eredményétől függően a játékosainkat is motiválni a szünetben, pár biztató szóval.

Összességében biztosan érdekes lesz a játék ezen a platformon is, sajnos jelenlegi hátterünkből kifolyólag nem tudjuk tesztelni, de ha esetleg változik a helyzet mindenképpen beszámolunk a tapasztalatokról.

A nap folyamán kaptuk a hivatalos közleményt, hogy Frank Gibeau az EA címek igazgatója vezeti fel a kölni Gamescom kiállítás Electronic Arts bemutatóját, ahol természetesen szó lesz a FIFA 13-ról is. A sajtótájékoztató Augusztus 15-én hét órakor lesz.


  Kapcsolódó fórumok    
  Kapcsolódó galériák    
  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

Adatlap

Fifa 13

megjelenés:

2012. szeptember 28.

fejlesztő:

EA Sports

kiadó:

Electronic Arts

Web Fórum Teszt
Galéria Demó Patch
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok


Közösségi média

@Fifahungary követése

Instagram

@Fifahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

#FIFAHungaryVideo

Iratkozz fel YouTube csatornánkra!

Támogassatok minket!

    

A hónap legnépszerűbb hírei

Hírlevél

Ne maradj le az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre a heti összefoglalókért.
Feliratkozom a fifahungary.hu hírlevelére!