Fifa exclusive interjú 2. rész

Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Könyvjelző és megosztás
Nem éri meg kihagyni ezt a részt sem. Olvasva a hozzászólásokat az előző cikkhez ideje leszögezni néhány fontos információt az interjúval kapcsolatban. Sajnos nem áll jelenleg módunkban több kérdéssel bombázni Broad-ot. Azonban minden kérdést szívesen fogadunk egy következő riport elkészítéséhez, amit minden bizonnyal a következő FIFA epizód megjelenése körül készítünk majd. Ne is raboljuk a drága időt, hiszen az olvasóink által feltett kérdésekre is akad válasz a mai részben.
FH: Egyébként is játszol videó-játékokkal? Melyik platformon szeretsz leginkább időzni?
Romily Broad (R.B.): Természetesen játszom. A magamfajtáknak érdemes bevallaniuk, hogy meg mindig karikásak a szemeim a tegnap esti Battlefield Bad Company 2 küzdelem után. Az irodában egyébként rendelkezünk a bolti és a fejlesztői Xbox360 és PS3 hardwarekkel, amin leginkább az aktuális FIFA verzió pörög. Otthon jómagam egy Xbox360 tulajdonosa vagyok, amin szinten Fifázok.

FH: A játékipar mozgását követve látszik, hogy a konzol felhasználok száma rohamosan nő. Ehhez hozzásegít a tucatnyi exkluzív, csak konzolokra megjelenő címek szaporodása is. Van esélye a PC-s játékosoknak a túlélésre?
R.B.: A PC tulajdonosok mindenképpen túlélik ezt a helyzetet, nem csupán FIFA szempontból hanem ami az egész videó játék ipart illeti. Az igazság azonban az, hogy a sport játékok, mint a FIFA sokkal jobban teljesítenek konzolon mint személyi számítógépen. Tehát, minden PC-s játékosra, több száz hanem több ezer konzolos játékos jut. Mivel a világon egyre több helyen veszíti el a PC vezető szerepet a játékok terén, így egyre nehezebb a kiadóknak és a fejlesztőknek pénzt fektetni e platformba. A jó hír persze az, hogy ez változik. Egy igen jó példa erre a FIFA Online, amivel az EA Sports kezelni kívánja ezt a problémát. Ahelyett, hogy feladnák, a FIFA mögött álló srácok inkább valami teljesen újjal próbálkoznak, ami szerény véleményem szerint egy igen fantasztikus kezdet! Ha beszélsz angolul és úgy érzed kipróbálnál valami teljesen újat és Fifáznál teljesen ingyen a PC-den, akkor ajánlom figyelmedbe a FIFA Online Béta tesztjét. (klikkelj ide a további információért – a szerk.) Ezen kívül, nem csupán a FIFA Online az egyetlen újítás a PC-s platformon. A már megszokott alapjáték tovább növekszik majd PC-n es sokkal jobb lesz mint valaha. Erről azonban több információval jelenleg nem szolgálhatok…

FH: Több százezer kiegészítő tartalom jelenik meg évente az aktuális FIFA epizódhoz. Rendelkezik az EA Sports az instant fejlesztői közösséggel kapcsolatos tervekkel?
R.B.: Tulajdonképpen ez a célunk. Reményeink szerint a következő hónapokban meg aktívabbak lesznek e közösség képviselői.

Ennyi fért mai részünkbe. Hamarosan folytatódik e havi cikk sorozatunk Romily Broad társaságában. Természetesen meg igen sok érdekesség van hátra. A következő részekben megtudhatjátok, mi a helyzet a FIFA 10: Ultimate Team terén és mi lesz a magyar bajnokság sorsa a jövőben. Érdemes követni minket. Végezetül szeretnénk felhívni minden kedves olvasóink figyelmét, akik követik a nemzetközi eseményeket, hogy a hír alatti kommentekben fejtsétek ki véleményeteket az interjúkról és ha van olyan EA Sports munkatárs vagy a FIFA videójátékkal kapcsolatos személy akit szívesen látnátok oldalunkon írjatok meg, mi elhozzuk nektek.
  Kapcsolódó galériák    
  Kapcsolódó hírek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások8  

Zenmaster

2010-06-11 08:24:45 [8]

Sajnos az MLSZ tényleg nehéz ügy. Nem nagyon ugranak rá erre, pedig számukra is óriási reklámértéke lenne. Remélem, hogy a változások miatt az ebben illetékes kereskedelmi vonaluk is nyitottabbá válik.

Mago(R)

2010-06-10 21:51:17 [7]

Sajnos nem latok bele az MLSZ kontra EA ugybe, de belathato idon belul nem hiszem hogy a magyar bajnoksag megjelenne a jatekban. De sosem tudhatjuk, ebben persz ebenne van azis hogy az MLSZ-t jobb belatasra kellene birni...

Az meg teljesn igaz, hogy minel tobb a korites annal nagyobb es tobbretu a felulet is, viszont szerzodessel mukodnek dolgok es egy hossuztavra kotott rossz szerzodes nagy ero lehet.

Anonymus2011

2010-06-10 19:48:51 [6]

Hát remélem lesz fejlődés minden téren.
Utolsó mondatod pedig nem tudom pontosan mit jelent.
1. Belátható időn belül nem lesz magyar bajnokság
2. Még próbálkoznak
3. Ha az MLSZ-t valahogy jobb belátásra bírná valaki vagy valami, akkor lehetne esélyünk?
Mostanában egyre több a változás hazánkban így többek között az MLSZ-ben is, szóval hangoztatni kéne valahogy, hogy nem lehet horribilis összegekért eladni a licencet, mert játszani is akarunk vele, és ne a pénz legyen a fontos, hanem a presztízs, hogy ott vagyunk mi is a FIFA-ban, és bárki játszhat, és BL-t nyerhet akár a Fradival(bár a mai MLSZ lehet hogy pont ezt nem szeretné)
Szponzorok: hát igen, meghatározó tényezők, de ha bővülne a játék repertoárja, akkor több felület maradhatna a szponzoroknak is, satöbbi satöbbi, mindig csak az üzlet. Na mind1.

Mago(R)

2010-06-10 17:50:02 [5]

Egezseges gondolatok ezek es reprezentaljak a mai magyar FIFA rajongok otleteit, vagyait, kereseit. A problema sajnos az, hogy az EA SPORTS tisztaban azzal, hogy a licencek miatt monopol helyzetet kepvisel. Ugyan a PES igyekszik mindne evben alternativat nyujtani, azonban a fejlesztesre es kampanyra forditott osszeg a ket ceg eseteben hatalmas kulonbseg. Az interju kovetkezo reszeben olvashatsz majd a fejlesztok hozzaallasarol. Azonban barmennyire is kozonseg centrikusak a fejlesztok, a velemenyek es otletek a britt forumokrol kerulnek a jatekba. Illetve letezik egy facebook csoport is, amin keresztul a fejlesztoket lehet bombazni uj otletekkel. Sajnos, ez egy igen komplex franchise, aminek tartalmat igen erosen meghatarozzak a kulonbozo szponzorok keresei is. Mert ugye minel nagyobb Adidas es Sony feliratokra vagynak ezek a cegek. Nekik ez igy eri meg. En ugy latom, hogy a Madden sorozat a legjobb pelda arra, hogy mennyi koritest es realizmust lehet bezsufolni egy jatekba. Ajanlom a te figyelmedbe is, baremnnyire is ismeretlen lehet az Amerikai Foci szamodra. A korites olyan hogy barki "besir" rajta. Viszont ott a felhasznlaok igen nagytomegben igenylik is a cuccot es nem adnak ki penzt a jatekert ha olyan csupasz mint a FIFA. A FIFA helyzeteben meg valamiert barmit is csinalnak a fejlesztok, a kozossegi es az online jatekokosok valamiert megveszik mint a cukrot. Viszont a kezdemenyezes az attol meg szukseges, es tartsad allaspontod mert az idok gyorsan valtoznak.

A magyar csapatok hianyaval meg az MLSZ-t kell megkeresni, akik merhetetlenul paraszt modon egy soknullas osszeget kertek a kiadotol azert cserebe hogy a jatekba tegyek az NB1-et... Pedig a reklamertek sokkal nagyobb mint hogy meg ok kerjenek penzt ezert... koszonjuk hatalmas MLSZ...

Anonymus2011

2010-06-10 17:33:25 [4]

Arra lennék kíváncsi, hogy ki a felelőse a fejlesztés irányításának. Ő lenne az, aki elképzeli hogy fog kinézni a játék és kiadja az utasításokat gondolom. Megkérdezném tőle, hogy hogyan szokták fogadni a felhasználók véleményét. Esetleg csinálhatnának egy központi, hivatalos fórumot, ahol a fejlesztők válaszolnak, és nem mindig nemmel, hanem megvizsgálnák a lehetőséget amit fölvázol a felhasználó és megpróbálnák(akarnák) beépíteni azt a játékba. Egy olyan játékot kéne csinálniuk, amit ők valósítottak meg a játékosok igényei szerint. Mert ha teljesítik az igényeket, abból biztos, hogy lesz bevétel. Annyi dolog lenne amivel jobbá lehetne tenni a játékot, és nem feltétlenül a grafika kicsiszolásával.
A következő személynek szerintem nem konkrét kérdéseket kénne feltenni, hanem arra kéne egy visszajelzést kérni, hogy mi a véleménye az egész FIFA brigádnak a felhasználók ötleteiről, és minden egyes ötletre rákérdezni(aminek persze van valóságalapja, nyilván nem kellenek UFÓ-k a játékba )
Egy rakás ötletet fel tudnék sorolni(akár be is vehetnének a fejlesztők közé ), de már föl van sorolva rengeteg csodálatos ötlet, amivel megunhatatlan játékot lehetne csinálni. Például, mennyivel szimpatikusabb lenne az, ha labdaszedők dobálnák neked a kabdákat bedobáskor, stb, nem bejátszás, vagy hasonló lenne, hanem egy folyamatos játékmenet.
Kérdésekkel is nagyon jól lehetne ösztönözni a készítőket, hogy mi mit várunk el.
És nem mellesleg, kell a magyar NB2 és NB3 is, ha lesz NB1 is
Szerintem sokan vannak, akik nem azért veszik meg a FIFA-t, hogy játszanak rajta egy meccset. Ennél mindenki többet akar, felépíteni a taktikát, szabadon lehessen alakzatot kreálni(most még nem lehet, mert beleszól, hogy túl sok a védő/csatár stb), lehessen alakzatot csinálni emberhátrány/előny kihasználásra, a piros/sárgalapos rendszer normális felépítése menedzser módban és még sok egyéb, ha kell, egy rossz napomon össze tudnék gyűjteni egy könyvre valót
Végül, mindent természetesen nem a következő részbe várom már, de jó lenne, ha felvázolnák a terveiket a készítők, és mondjuk már belelátnánk az 5 év múlva kiadandó játékba is, tehát egy konstrukciót dolgoznának ki a lehető legjobb kidolgozása érdekében amit persze nyilvánossá tennének, és kialakulhatna egy versenyhelyzet így, tehát mindenki a legjobbra törekedne. Na kíváncsi vagyok mit gondolnak a fejlesztők ezen gondolatmenetemről
Azért nem várom el, hogy ezt lefordítsátok mind, de szerintem vannak benne érdekességek.

Mago(R)

2010-06-10 15:00:58 [3]

Anonymus2011: Orulunk hogy tetszik az otlet, viszont ahogy a cikkben is kifejtettem, ha esetleg van olyan ember akitol szivesen olvasnal informaciot csak irj kommentet ide

Kikki-Ákos90

2010-06-10 14:18:49 [2]

Automatikusan íródott be gondolom üresen lett hagyva az a rész, mivel még nem tudni mikor jelenik meg. Vélhetően a rendszer a játékinfó létrehozásának dátumát írta be automatikusan. Javítva lesz

Anonymus2011

2010-06-10 12:21:08 [1]

Én az előzőben is kifejtettem a véleményemet, itt még jobban ráerősítek arra, hogy ez egy hatalmas ötlet, és biztos nem lehetett egyszerű rátalálni egy ilyen emberre. Kíváncsian várom a magyar bajnokság sorsát.
Mellesleg ez hogy van? A FIFA11 adatlapján júni 9 szerepel, ez azt jeleti hogy megjelent? Ez lehetetlen, erről zengene minden akkor. Esetleg júli 9?

Adatlap

FIFA 10

megjelenés:

2009. október 02.

fejlesztő:

EA Canada

kiadó:

EA SPORTS

Web Fórum
Galéria Demó
A játékhoz több galéria is kapcsolódik,
kérlek, válassz az alábbiak közül!
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok


Közösségi média

@Fifahungary követése

Instagram

@Fifahungary követése

Kövess minket Twitteren is!

#FIFAHungaryVideo

Iratkozz fel YouTube csatornánkra!

A hónap legnépszerűbb hírei

Hírlevél

Ne maradj le az újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre a heti összefoglalókért.
Feliratkozom a fifahungary.hu hírlevelére!